traktorpulling!

va på traktorpulling i lidköping i fredags med 
anneli, viktor & kerry. Jag körde viktors pärla :)
745an har återuppstått efter mitt o annelis påhitt.
väl där så träffade vi andreas ek, jörgen, tobbe ek, tina
och såg massa andra vårgårdafolk.
Och kan  ni tänka er, jag och anneli kom in under 16! haha
behövde bara betala 120kr in istället för 240 - soooft :)
lite bilder ifrån fredagskvällen:
kerry anneli och viktor
kerry, jörgen, andreas, viktor och anneli
viktor och anneli
jörgen, kerry vktor och anneli :)
viktor i bakgrunden och anneli o hennes CORONA med cittron! =)
jag och anneli ska vara funktionärer nästa år och då ska vi
köra dessa traktorerna som fixar iordning banan :)

byebye for now!

Kommentarer
Postat av: anna

ser ut som de var en trevlig kväll mina raggartöser ;)

2011-05-25 @ 16:13:36
URL: http://annakrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0