Gerts värld

Medina - supernova
en helt underbar låt, medina gör väldigt bra låtar faktiskt.
är inte så mycke för svensk musik , men denna funkar.
Igår va jag , anneli, ida och marie på bilbingo i floby som sagt,
marie vann 800:- de är inte fy skam de inte! :)
Så när blir de min tur? haha
När vi va på väg hem jag och anneli (marie o ida åkte egen bil)
så lyssnade vi på Rix FM där de sa "om några minuter är de dags för Gerts värld
och ikväll så handlar de om ärlighet, ni kan ringa in o prata med Gert om ärlighet, de är helt gratis o ringa blablabla"
De spelade någon låt o jag sa till anneli "jag ska prova o ringa o se om man kommer fram, för de gör man ju aldrig endå" efter bara några signaler hörde jag hur någon svarade "aa de är Gert" jag tänkte ba, men vafan? vad ska jag prata om? så jag svarade "hallå?" "de är Gert, vem har jag med mig på tråden?" "de är kristin"
"hej kristin, vad vill du prata om?" "eeeeh.. en föredetta kompis" "okej, du kommer i sändning efter denna låten" "aah okej"  haha fyfan, jag visste inte vart jag skulle ta vägen, anneli satt och asgarva i sätet bredvid. de enda jag kände va att jag får fan inte börja skratta ! haha
Efter låten så pratade jag om Antonia, jag tänker inte dra upp hela historien här.  för dom som bör veta om de, vet de redan.
När jag hade snackat klart med Gert så åkte jag och anneli till donken o tjöta lite med viktor och kerry.
pratade lite med johan i telefon och sen körde anneli hem mig och jag kollade på bigbrother och somna :)
får se vad som händer idag :)
ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0