jobb

ska snart göra iordning mig inför jobbet. igår va de hur mycke folk som helst, förstår inte vart alla kom ifrån.. tur att vi var rätt många på golvet och att mohammed kom in och hjälpte till. stort tack till betty oxå för att hon kom in, o våran trevliga lilla pratstund. jag tror det kommer bli väldigt tomt när hon slutar, hennes sista pass är idag tillomed, men jag är glad för hennes skull :) och som tur är så finns de ju fler härliga personer som jobbar på la donken :)
som elin! evelina, terra, emma x2, david, tomas, zak osv :) orkar inte rabbla upp alla. 


de är vårmarknad i vårgårda idag och nu har de börjat spela olika band på muran , jag hör de enda in i mitt sovrum, haha. så nej anna jag har inte vart framme o kollat de ;) haha..
ikväll händer de rätt mycke, de är hotellet i alingsås, WH här i vårgårda och crusing i trollhättan - och vad gör jag? Jo jobbar, som vanligt när det händer något. menmen de är ju pengar iaf (: 17-02 är mitt pass idag, jipppiii.
igår när jag kom bytte jag elin som skulle gå hem, jag och hon kommer så bra överens, oftast haha ;) men de tråkiga är att vi inte jobbar så mycke ihop :/ vi är liksom värsta teamet när det väl gäller! haha =)

ne nu får de va nog tjötat av mig för tillfället. 
nu ska jag göra iordning mig, vi ses!

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hej söti :D Haft en bra dag hittils?

2011-05-28 @ 19:13:05
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: annnnnnnnnnna

säkert kristin :) du var säkert o kolla o bara skrev de ;))))



kan inte kommentera inlägget under

men snart så får du barn o jag barn o då ser vi till o bo nära varandra så kommer vi vara en stor familj allihopa :) allt löser sig till slut och gör de inte så är det inget vi kan göra nånting åt , då har dem högre makterna tagit över.



älskar dig min rötott <3

2011-05-30 @ 01:23:50
URL: http://annakrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0