jag brinner för dig som tusen månar

http://www.youtube.com/watch?v=NsWPYoOd4oQ
jag har antagligen blivit laktosintolerant. inte så jätte rockigt direkt, men jag vet inte säkert så därför ska jag inte äta något med mjölk eller liknande i och se om de är det. På ett sätt hoppas jag att de är det, fast endå inte. what to do?
har duschat oså för en stund sen, så nu ska jag göra iordning mig lite och senare sticka till jobbet för ett möte med min chef :) vi ska gå igenom min pärm, så jag kan börja med den någon gång, är ju uppsatt på kurs i stockholm i augusti redan! här går de undan ;)
men choppchopp, ha de gott så ses vi :)
- du ser mig som ett stjärnfall baby
men har du nått på hjärtat - säg de
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0