a wish upon a star

igår åkte jag till mamma en sväng och hjälpte henne betala räkningarna,
så lånade jag med mig hennes dammsugare hem. Så snart ska jag städa! :)
Efter jag va hos mamma så åkte jag hem o lämnade dammsugaren o lite så,
drog till Mikaela fendell där anneli va, så provade dom balfrisyren på mikaela.
de blev skitsnyggt faktiskt =) Sen körde vi mikaela till konstgräsplan för hon skulle kolla
när pontus spelade match, och jag o anneli tog en kaffe på donken. Sen åkte vi efter några
våfflor o tönta oss (: Jag vet, men de är nöjet här i vårgårda typ. haha!
Darius & Finlay – Destination - Michael Mind Remix Edit
- lyssna på låten vetja, rätt härlig faktiskt :)
fallens dagar i thn förra året :)
Men nu ska jag städa så jag blir klar någon gång, sen ska
jag och anneli nog åka till Borås (: jag hoppas jag hittar något i
studentpresent till min kära kusin Nicolina :)
Hon tar studenten på onsdag! ;D
Jag önskar jag kunde få uppleva min student igen,
vi hade så jävla roligt! Och jag saknar hela min gamla klass,
vi hade riktigt kul, när man väl tänker efter.
ska nog köpa ett par skor som jag spanat ett tag på ;)
kanske hooligan byxorna oxå , får se helt enkelt :)
tc, så ses vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0