here I am, rock you like a hurricane!

har inte uppdaterat på ett tag och det beror på att jag haft annat för mig serru.
såsom; student, hängt med kompisar, chillat, badat, besiktat bil osv..
- jag och anneli mot besiktningen!


- lilla golfen gick igenom utan någon tvåa, inte ens en etta. trots ett
hål i golvet och att tröskeln va röten, jag och anneli har även blivit
bjudna på en motorcykel tur i sommar av han som besiktade bilen..


- har vart hos fam. larsson/lyyskiii och hängt lite med ida & neo,
anneli har blivit klämd och vi har spelat kubb.


- neo ♥


- min kusin Nicolina tog studenten,  grattis!


- jag på nicolinas student :)


- fick hem mina tungpiercingar från piercing.nu , me like! 
två vanliga silvriga, en svart, en guldig med stjärna och en
rosa med körsbär! yeeeey!


- slog på stort och lagade supergod mat, lax, färska potäter och
hollandaisesås, muuums!


- va på en liten grillkväll hos sussie & elias, självklart kom vattenpipan
fram! shottade pinacolada och drack en rosa panter, gott!


- chillade vid min sjö med mikaela & mathias :)


- jag


- jag o anneli gottade till det en kväll med godis, gifflar och film.
jag äääälskar peacemärkena! :D

förövrigt så badade jag första gången på nationaldagen iår :)
nu ska jag gå och göra iordning mig, jobbar 16-02 idag.
byebye
http://www.youtube.com/watch?v=8F9n46yUXpE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0