Du försöker ställa mig mot väggen, men jag står aldrig still. För jag tror att livet just har börjat, och det blir vad jag gör det till.

såg att jag stänger på torsdag, som skiftledare, själv. (!)
men jag hoppas det går iaf, borde klara av det nu så let's hope I do!
ska på kurs om 2 veckor oxå, eller jag är på kurs om 2 veckor rättare sagt. Nu börjar det hända något, jag är redan nerövs, såg listan på vilka som skulle dit samtidigt. Känns som att inte kommer ha någon att prata med.. men vem vet, kan ju inte åka dit med den inställningen för då kommer allt gå åt fanders. Jag hoppas den sidan jag ska göra för-testet innan kursen på börjar fungera snart igen, så jag kan få det ur världen. Och bara fokusera på min tjocka pärm och kursförberedelsena. 

Idag är jag iallafall ledig, rätt så skönt. Jobbade 8-17 igår och dagen sprang iväg, rätt var det var slutade jag. Cyklade hem o kollade runt lite på datorn och sen gick jag och sussie ut o gick, eller gådde som anna skulle sagt ;) Pratade lite med anna igår , va ett bra tag sen jag gjorde det :( (anna är min bästavän som bor och jobbar i tunisien F-Y-I) Igårkväll hade jag jättesvårt o somna, helknas. Men iallafall jag vaknade med träningsvärk, i svanken. Konstigt nog. Hur kan man få det av att bara va ute och gå? Kom knappt ur sängen, haha. sjukt!
Men nu ska jag gå och blåsa håret och laga mat - helst samtidigt om det skulle gå. 
Thure kommer sen och ska kolla min bil, tändspolen o tändkablarna behöver antagligen bytas, måste bara få en 'expert' som bekräftar. ;)
take care , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0