under the coconut tree, you'll be chillin' with me

Hola!
de är ju härligaste vädret nu, i löööve it!
igår va de påskafton, men inte ett enda ägg har slunkit ner. Åkte till min moster Marianne igår med mamma, Inger & Eva en sväng. Tog med min kusin Nicolina hem :) Så gjorde vi ordning oss sen kom Anneli så drog vi och handlade. Sen bar det av till Ida för grillning och gött häng med härligt folk :) Jag, nico, anneli, ida, emma, erica, tomi, ericas kille, och erikas barn melissa + melissas kille och Anna kom sen oxå :D
fick ett leopard set av anna , linne och trosor. Otrooligt läckert asså :P hahaha fyfään :D
Idag fick jag äntligen bytt mina vinterdäck, men kunde inte va hemma i Ösk så drog hem till min farbror så gjorde han det åt mig :) så snäll han är :) Jag är van vid att ha en lyft att hissa upp bilen med och mutterknack o hela faderullan, inte domkraft och fälgkors. Fast han hade mutterknack iofs, men orka ligga där på backen o fixa. :p u
sen drog jag till stan och träffade emma och mikaela, jag käkade lite och sen drog vi och handlade en sväng. Köpte bröd, baconost och tomater :) nu är jag hemma igen, väntar på att mikaela ska komma en sväng. Får se vad vi hittar på, inte så mkt antagligen eftersom klockan redan är över 20 och jag ska upp tidigt imorgon och jobba..
måste bara tipsa om några låtar som är kanon :)
ni har säkert redan hört dom innan , men dom är bra endå :)
  • mohombi feat. nicole  - coconut tree
  • lady gaga - judas
  • edward maya - this is my life
  • katy perry - E.T
  • glee - telephone
  • michael jacksson feat. akon - hold my hand
ååh jag bara ÄLSKAR glee och jag fullkomligt HATAR att jag inte har kanal 11, jag har inte sett ett avsnitt av glee på flera månader känns det som. Och jag hittar ingenstans där de finns att ladda ner glee säsong 2. :(
meeen nu ska jag dricka upp min mer hallon/svartvinbär och kolla lite på tv, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0