rockstar

Tjo, I'm back!

Det har inte varit en alltför händelserik dag idag måste jag erkänna.
Drog och köpte cigg ett tag efter jag vaknat, sen pratade jag med Emma, då sa hon att de va en som tänkte sälja sin mobil, för hon behövde pengar. En sonyericsson Vivaz som nu är i mina ägor, 1000kr - som hittat! ;) Och jag som hela tiden sagt att jag inte vill ha någon touchmobil, men det får funka, jag får lära mig helt enkelt. Och det börjar jag nog göra nu, lite halvjobbigt att skriva sms fort men som Elin brukar jag lära mig hyffsat fort. Men Elin är ju uber, hon kan lära sig en helt ny telefon på 5-10 min och kan skriva skitsnabbt. Jag tror det är för att hon har så små händer och fingrar :P men vem vet :) Jag vet inte om det är just Vivaz som inte tillverkas längre eller om de va Aino eller Satio.. Hmm?



Emma åkte med och köpte telefonen iaf, sen åkte jag hem och satt o greja med den. Efter ett tag kom jag på att Emma frågade innan om jag ville med till Alingsås, de va tjejkväll på Gina, så jag åkte med dit. Hittade ett par leggins, de va väl det enda. Finns ju typ inget snyggt där längre, Cubus har ju fått in mycke snyggare kläder iaf :)

men nu ska jag nog ut och ta en cigg, sen blire väl sängen antar jag och glo på någon film :)

Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0