redhead


anneli färgade mitt hår, resutlatet blev inte som jag ville först.
men nu börjar jag vänja mig vid de och de är nice ! :)
riktigt jävla rött !

ikväll blire min 3dje stängning på donken denna veckan men det rör mig inte i ryggen ,
för imorgon åker jag till världens bästa Johan. :) Jag älskar dig mitt hjärta <3

Snart så kommer anna hem oxå , kommer bli helt jävla awesome att fira påsk med henne
och ida o anneli o becka :) och neo såklart, han är min solstråle, gör hela min dag :)
Ida & Tomi har verkligen lyckats :)

Naae nu ska jag gå och duscha, fixa mig o sen kommer AANAALIIIIIHH så ska vi dra till stan och hämta min biljett och köpa kebabkrydda till johan skrev han nu :P så han kan göra sås2 som han kallar den :P besatt! haha

men TTYS :)
Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0