ignite , gasoline

All of them girls you’re with are probably hating me
But I don’t care because I know it’s jealousy
They see me on you
Like they think I’ll give it up
But I ain’t easy, just not afraid to crush

It’s alright to say you want it
Get inside my dirty mind
Burns like ice the way I bring it
Again and again and again all night

Måste säga att brittan har några bra låtar på hennes nya album - femme fatale.
- gasoline
- til' the world ends
- up n down


Hej föresten!
Allt bra med er? Här är det iaf kanon, typ. Mitt lock för örat har fortfarande inte släppt, förstår inte varför.
Sicko tycker jag.
Wellwell va och klippte mig idag, blev supernice. Jag gillar min frisör, Anna på Nikita Hair, hon vet hur jag vill ha mitt hår och hon är väldigt lätt att prata med, bara några år äldre än mig så. Idag har jag vart ledig så efter jag klippt mig kom Anneli förbi en sväng och tog en cigg. Sen ringde Betty efter hon va klar på ass mötet, så hämtade jag henne så drog vi och handlade lite. Köpte tacos grejer och lite chips&smågodis, mumma! Sen kom Evelina hem till mig oxå. Så lagade vi tacos och satt o tjöta om allt och inget, mys :)
Efter all mat och tjöt kollade vi på Despicable Me, den va faktiskt bra :) (It's so fluufffaaaaay I'm gonna diiieeee)
Men Betty & Eve öppnar donken imorrn så dom gick när vi sett klart filmen, så nu sitter jag här i min ensamhet med tända ljus och lyssnar på musik. Det är helt okej endå måste jag erkänna. skönt att ha lite alonetime ibland.

GRATTIS ANNA PÅ 21ÅRSDAGEN !
VI SKA FIRA DIG NÄR DU KOMMER HEM BABE ! =)
JAG ÄLSKAR DIG! <3

Snart åker jag till Johan, kommer bli nice. Jag & Ewe har bestämt att vi ska göra ngt iaf, så vi får väl se vad som händer, vet inte om Johan & Johan skulle ta över planerna eller hur det blir. Det sa Johan härom dagen iaf, eller ja natten, då va han ioförsig full så.. haha! =)

meeeeen nu ska jag väl kolla facebook eller något sånt sen blire sängen :)

Take care!

pssst. Hittade ett gammalt usb minne som jag la över filmen på som vi skulle se, och de va fullt av gamla bilder. Check it out!



snacka om att jag har haft nästan svart hår..



och ett tag hade jag lugg..


sen kom lite blonda slingor..


sommar 08 :)


i skolan ngn gång, 08 kanske?


haha, nae fråga inte! :)


bakfylla i nossebro 08..


blondin på onsdagskvällar på hotellet , 08..


JAG ÄLSKAR DIG KÄRA SYSTERYSTER !


jordgubbensdag , vara , 29juni 2007 !
hahahahahahahahaha :D


jag saknar faktiskt min piercing lite då & då.
Undrar om den går att trycka igenom.. Kanske blir tidsfördriv imorrn!


jag älskar dig , mitt hjärta.


jag saknar dig Månz, det är
så tomt utan dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0