awesome !

Hejhallå allihopa!

Nu har jag kommit hem från Johan igen, det suger getpung!
Men det är väl skönt att komma hem på ett sett oxå, fast jag är ju hellre med Johan. 
Jag saknar honom redan, de är helt sjukt. Det tog tid att somna igår kväll kan jag säga.
O inte fick man någon godnatt puss innan man somnade, ingen arm som håller om en på natten och
ingen mysstund innan man gick upp ur sängen :(
wellwell, vi har inte gjort sådär överdrivet mycke hos Johan kan jag inte påstå. Mest slappat o umgåtts :)
Vart med Ewe & Johan, pata o niklas o deras brudar - de är väl typ de.
Druckit lite, fiskat, gått på stan, vart ute o gått, myst, lagat mat, vart på coop typ 1-2 gånger per dag, haha :P
ååååååh dom har VANILJCOLA där! så de har jag druckit typ en varje dag :)
Igår åkte jag hem från Johan och allt gick typ fel kändes det som (inte nog med att jag va tvungen att lämna Johan men de kanske va ett tecken på att jag inte skulle åka hem?) Iallafall, på tåget typ en kvart från Stockholm och jag sitter inne på facebook och lyssnar lite på musik, så hör jag bara - SPLAAAAT!! tänkte för mig själv lite snabb t" - vad i helvete va det? någon som tappade drickan, kaffet något sånt?" Jag vänder mig och kollar bakåt , därifrån de lät, och ser hur den som sitter bakom mig SPYR RÄTT NER I GÅNGEN. Så jääääävla vidrigt!! Jag visste inte om jag skulle skratta, gråta eller spy jag med.  Inte torkar hon upp det efter sig heller nejdå, varför ska man göra det? Utan de va någon kärring typ bakom henne som rusa upp o slängde ut alla kupétidningar(som finns på tågen som man får läsa) ner i gången så man iallafall kunde gå där. 
Innan man spyr känner man väl att man mår illa? - varför då inte gå till toan ifallifall? 
När man väl spytt kan man väl torka bort de  efter sig - inte bara skita i de o gå av tåget på nästa station. Hon hade iallafall hunnit hämta papper o torka bort de med. Innan hon gick av hörde jag hur hon sa till sin kompis "ååh alla sitter och säger eeuuu" och hennes kompis svarade "men de är inte så farligt, de gör inget" - Jo det gör visst något, vafan? USCH
Sen funkade inte strömmen i uttaget där jag satt så min dator ville inte leva tillslut. Först trodde jag nästan att sjävla laddarsladden slutade funka, gah! så jag satt där i en o en halvtimme och bara kollade typ. Sen äntligen 17.15 va jag framme i lilla vårgårda där pappa väntade på station. Han körde hem mig och så gjorde jag iordning mig lite och gick till Betty. Så åkte vi till Therese som hade lite förfest innan bowlingen, vi spela lite spel o sen va de dags att bowla :) Jag , Betty & karro va i samma lag :p jag kom inte sist av alla iaf! :D stoolt! haha. jag tror jag vann i vårat lag iaf , sen hade vi frågesport om donken typ, folk och grejer där. Nice =) sen åkte vi till donken i vårgårda, o sen hem. De va roligt faktiskt =)
Men nu ska jag gå och göra iordning mig, jag är tillbaka i verkligheten igen så det blir jobb ikväll :)
Stängning med Evelina ! =) OCH eeeliiiiin jobbar till 00!! :D kommer bli kalas tror jag =) Hoppas bara inte alla kommer och äter burgare ikväll !
Imorrn, om jag orkar så lägger jag upp bilder från bowlingen och johan :)
Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0