söndag..

Igår gick jag upp, satte mig lite vid datan och började sedan städa. Det blev görfint ;) haha
Pratade med Elin lite, och det blev som sagt inget med våran tänkte plan så vi sa att vi får höras om vi kommer på något som händer och som vanligt så händer det inget här! Så det blev att hon gjorde saker på sitt håll och jag på mitt.

Det slutade med att Mikaela kom hit, så åkte vi till Alingsås för hon skulle käka, stackarn hade inte ätit på hela dan typ. Sen ströga vi lite i stan och nörda oss med skitgammal musik sådär snyggt som bara vi kan. hahaha!


såhär snygga va jag och mikaela när vi gled runt i alingsås i en röd volvo 740 ;)


Jag fick låna Mikaelas keps oxå, grrrr!
Sen prata vi med Emma, vi ville göra ngt och inte bara sitta hemma, så vi kom överens om att vi skulle lämna av Mikaelas städmaskingrejer hos mig, sen till Vårgårda och sen hem till Emma och hämta dem :)
Så sagt och gjort, vi åkte hem till mig och lämnade grejerna och gjorde plats till folket. När vi väl kom hemifrån igen så va väl klockan 23.30 eller ngt, så vi åkte till La Gusto i Vårgårda, Mikaela skulle träffa Anna och snacka med henne, och där inne träffade jag på Anneli & Becka & Hanna, även en jobbarkompis. Så pratade lite med dem, sen åkte jag och Mikaela till Emma. Vi åkte till alingsås och kolla läget lite, köpte lite mat på torget igen, för mikaela och jag va hungriga :P haha.. När vi åkte till alingsås blev jag öl sugen, så jag tog mig en öl - det var skitgott! kl 01 ungefär , haha. Jag har inte druckit på jättelänge.. Det blev faktiskt bara 3 öl för mig så de va lugnt. Men blev lite full endå, kan inte tro det heller, jag är hur lättpåverkad som helst! Fast de är ju billigt och bra ;)
mela in da hottie keps! ;)
Mikaela , the driver ;)

Vi åkte väl hem mot Emma igen runt 02.30 släppte av Emma, Fredrik & Jannis. Sen körde Mikaela hem mig så jag va väl hemma vid 04 någon gång. Då satte jag på första Beckfilmen. Beck - Lockpojken, men hann nog bara se en 20 min innan jag somnade så skönt :)


Blev dock väckt imorses någongång av att pappa satt ute i hallen och sa "Har Kristin köpt nån städapparat eller?"
Hahaha, jag orkade inte ens säga : "Nej de är Mikaelas", innan jag somnade igen..

Nu tänkte jag gå och fixa mig lite , ska jobba sen från 18-22 :)
Efter det ska jag åka med Emma och lämna Fredrik , hon ville inte åka själv så jag är snäll och åker med :)
Vet inte när vi kommer hem igen, om vi nu hittar hem ;) hahah !

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0