running in your veins .

hejhallå allihopa :)
Ifredags efter jobbet kom Emma och åt , madde satt med oss oxå, hon hade rast :)
Efter Emma hade ätit klart oså så drog vi hem till mig och kollade på film.
Vi kollade på Beck - kartellen. Men såklart så somnade jag (som vanligt när jag kollar på film) men till mitt försvar så hade jag faktiskt jobbat 8timmar och det var massa folk hela tiden :P
Efter filmen åkte Emma hem och jag somna om.

I lördags åkte jag med mami till vårmarknaden i Vårgårda där köpte jag ett par ballerina skor och en ny tungpiercing :) En stav som va kameleontfärgad med en rosa sten i översta kulan , tjuusiiigt ;) Dock är den lite lång, för de hade ingen kortare, så typiskt.. Jag skulle nog behöva ha en 13 eller ngt i längd , för min 15/16 va de nu är, är för lång tycker jag :) Men skitsamma de går endå :)

Jag och Emma ville åka till Trollhättan, där det va crusing, men ingen jäävel ville köra. Det va ju Wärdshuset i Vårgårda oxå så de är nog lite förståeligt då alla skulle dit :P
Men iaf, min far fick köra dit oss så hämtade Emmas mammas skjuts oss. 
Vi var väl i Trollhättan vid 20 tiden kanske. Då träffade vi Söss en sväng, satt o drack hos Elias lite sen gick jag och Emma in till centrum. Där mötte vi Jonas och hans kompis Andreas och gick hem till Andreas och drack ännu mer. Fick någon drink med sprit, lime & sprite - helt okej faktiskt :P Oså fick jag smaka på någon jordgubbslikör som va skit god! Den smakade typ som cornetto jordgubb ni vet ? den jordgubbssåsen i den glassen, så jag tog några sånna shottar oxå :D haha
Emma va lite klantig som vanligt, hon välte först ut en grogg, sen välte hon ner de glaset oxå så de sa KRAAAAAAAAAAASCH! och gick i tusen bitar.. haha :P
Vi kom väl ifrån lägenheten vid 00.30 (VISSA FOLK ÄR SÅ JÄVLA SEGA!) så de va ju inte så värst många bilar kvar, men några va de allt :D  Såg en fin Cadillac 59a , en lila - snyggsnyggsnygg! :)

snyggingar , haha!

när skjutsen ringt och sagt att dom va på väg så träffade vi fendell, lillis, linda, mattias ek, lena och några till, så vi stog och snacka med dom en stund. Sen kom skjutsen och det enda jag och Emma tänkte på var : MAT!
Så jag lotsade ut oss från busstorget till Överby så vi kunde äta på donken och kan du tänka dig ? Jag hittade tamejfan :P Efter vi ätit åkte vi hemåt, vilket inte gick sådär skitbra, då folket som satt i fram inte kunde vägen så vi började åka mot Karlstad.. Men såklart så fixade jag höhö ju det coh vi kom tillbaka till Överby och åkte hemmåt :) Jag va väl hemma vid 4, då ringde jag Johan som va på väg hem, han hade oxå vart ute (: när jag pratade med han för några dagar sen sa han att han bara skulle dricka 4 öl på lördag, gjorde han det ? - NEJ. Vilket jag sa att han inte skulle göra, att han skulle dricka mer , hur kunde jag veta de ? ;) haha :D
 Jag somnade väl runt 5 och sov till 10.30 otroligt nog, jag brukar aldrig kunna sova speciellt länge när jag druckit, vet inte varför :S
Gårdagen spenderades mestadels i sängen, jag var inte bakfull det minsta, mest trött bara :P och min säng är så skön! :D Va uppe och åt tårta o så med mami & papi :)

klockren!
HAHAHAHAHAHHAHHHAHAHAHAH :D


Smile ;)

Idag jobbade jag från 10-16 , de gick jättebra, fast det var inte så mycket folk men tiden gick fort endå (:
Fick veta att jag kommer få jobba kvar i höst! =) och kanske får 30timmar /veckan då om det går.. :)
Efter jobbet va jag och köpte en blomma till mami eftersom jag inte köpt något till igår. Hon fick ngn uteväxt, sommarnejlika eller ngt. Rosa och fin =) Sen åkte jag hem och åt och sen hjälpte jag mami ute och plantera och greja, och hjälpte papi med lite grejer.
Snart kommer Mikalea och Camilla förbi och tar en cigg :)

vi hörs,
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Emma

asså fy faan vilken bild kristiiiiiin :O haha .. ja vad ska man säga , jag lyckas med ALLT , tur att han inte blev arg iallafall xD haha

2010-06-14 @ 16:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0