nu är det lördag igen..


jag, emma & söss förra valborg på Lipz i trollhättan :)
En av mina roligaste/konstigaste fyllor.. haha!
Jag blev liiiiiiiiite för full , så emma (hon i mitten) agerade tydligen hakklapp åt mig när
jag krävt att få en macka med ost på. (och jag kanske ska tilläga att jag verkligen inte gillar/äter ost!)
Jag ' bubblade när jag rubblade ' - jag skulle antagligen säga att jag snubblade eller ngt sånt, för det gjorde jag.
När jag och emma stod och dansa hade jag helt plötsligt försvunnit och då hade jag tydligen ramlat mitt på dansgolvet så tre killar stod och drog upp mig när hon hade lokaliserat vart jag tog vägen. Då asgarvade jag som fan tydligen , men vafan :P Jag tycker att mitt motto stämmer ganska bra in på detta - " Det man inte minns har inte hänt."

Men nu är det lördag igen, och vad jag vet ska jag inte ut på något speciellt.
bara chillen med dillen ikväll :D hahah,

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0