hos emma ,

hej allihopa :)
Hoppas allt är bra med er, här är de hyffsat iaf..
tänkte bara skriva lite nu när jag är hos emma, har ju inte skrivit sen i fredags.
men mer om min helg osv kommer imorgon :)

igår blev jag inringd 14.45 av jobbet som frågade om jag kunde jobba från 16.00 - 02.00
vilket jag ställde upp på, gött med pengar ju :)
första gången jag va med och stängde, men de gick bra :) va hemma vid 02.30.

Idag fick jag en sån lust att åka till allum och kolla lite, så drog med mig emma & sussie :D
hittade en klänning på Gina, för bara 29 kr , skitbra =) den behöver bara justeras lite, sen är den perfa!
bild på den kommer. :)

men nu får jag vara lite social med emmapemma , ska åka hem om en stund =)
jag uppdaterar somsagt mer om helgen o allt det imorgon ;)

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0