hola !

hejsanhoppsan allihopa, förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag har jobbat en del och inte orkat gå in på datorn helt enkelt.
Hoppas allt är bra med er iallafall :)
Med mig är det bra, lite seg och ont i fötterna, men eftersom man går/står hela dagarna typ,
så är det väl inte så konstigt egentligen? :P

Jobbet går bra, jobbade igår från 11.30 - 18.00 , efter det åkte jag och hämtade Emma,
så mötte vi Mikaela vid Barri så käkade vi pittsa :)
Emma och jag delade på hennes specialare - vesuvio med isbergsallad och pommes och KEBABsås :) mumma!
Mikaela tog nog en vanlig vesuvio tror jag :)
 Jag ska fan ta med en burk kebabsås upp till Johan, stackarn har ju inte det där.. De hade dom inte när vi åt pittsa iaf, så jag fick ta en burk bea till min hawaaiii men de va gott endå :) Fast häromdagen när jag pratade med honom så sa han att dom kanske hade de endå, han hade kollat i ngt pittsablad :P hahaha

Imorgon jobbar jag 12-20, va snäll och tog Anitas tid från 17-20 oxå, skulle egentligen slutat 16..
Men Anita skulle på SATC 2 på bio så jag förstod att hon ville slippa sin tid :)
Jag vill oxå se den! Ska se om den finns uppe när jag är hos Johan så vi kan kolla på den :D
åååh jag bara älskar Sex And The City asså, som så många andra :)
Vad tycker ni om SATC ?

ha det bra alla,
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0