fredag :)

Hej!
denna veckan har jag haft fullt upp känns det som, så har knappt hunnit sitta vid datorn alls.

Men på valborg (förra fredagen) bestämde jag mig för att köra min granne och hans kompisar till Vara, dom skulle på Lasse Stefanz , haha.. När jag hade kört dom åkte jag till emma en sväng, som tidsfördriv innan jag skulle hämta dom igen. Vi tjöta o spela kort fredrik var där oxå. Så jag, emma, jannis & fredrik spelade kort och lyssnade på gammal musik :P Dom drack ju, det gjorde inte jag men jag hade kul endå, as usual :)
Jag åkte vid 01.30 från emma och var i Vara igen vid 02.05, då kommer elins bror johan och hans kompis niklas och säger att dom vill åka med oxå. Men jag kör inte med fler folk i bilen, inte nu iaf när jag har prövotid kvar..
Men då hoppar niklas in i bagagen och lägger sig och jag fick inte ut honom därifrån, så fine! ligg kvar tänkte jag , och hoppas du får ont i ryggen :D hahah.. Väl framme i alingsås där folket bodde (utom min granne ove) så käka vi på torggrillen, hade ju inte ätit ngt på hela dagen typ så de va gott , jag tog en kokt french hotdog oså en pucko :)

När jag och Ove var på väg hem så ringer emma i all panik och vill att jag ska komma till henne, så jag va väl hos henne på 45 min, från alingsås & hem & sen till emma, inte illa på 45 min :p haha.. de va ju mörkt oxå.
så jag var väl hemma vid 05.30 och somnade väl vid 06 snåret och vaknade vid 12.. va gött jävla seg kan jag ju säga asså.
jag började jobba kl 17-23 på lördagen, de gick bra men va ganska trött :P efter jag jobbat åkte jag hem och sov.
På söndagen jobbade jag 14-17, efter de va jag med mikaela & bazze en stund, vi snackade oså sen åkte jag hem och tog det lugnt.

Imåndags jobbade jag 11-14 gick skitbra :) efter jobbet åkte jag till emma, vi tjöta o så som vanligt och jag solade lite , de va så skönt :) Vi va i alingsås en sväng oxå, tänkte kolla om väskan jag vill ha hade kommit, men de hade den inte , den skulle komma på tisdag :) Vi köpte med lite grejer hem till emma så vi kunde käka tacos, efter willys så åkte vi och tanka på jet, haha och jag skulle tanka med kort för första gången, men de gick bra men sen när vi skulle åka så stog en kille bredvid mig och hade tankat med kort och jag frågade han "är de ngt mer man måste göra efter man tankat med kort?" Han log mot mig och sa "ne de är bara om du vill ha kvitto", haha :D så emma började ju asgarva åt mig haha , ah så skulle jag köra därifrån så bah "iiiiiiiiiiih wrooomwrooom" typ, jag fick värsta däcktjutet, hahah :D fast innan det, när vi stog i rödljuset på väg till Jet så va de en tjej med värsta spetshakan som försökte köra från mig.. men icke sa nicke ! Jag bara " NE NU JÄÄÄVLAR! " wrooooooom, så drog jag om henne! :D hahaha fan vad jag och emma garvade den dagen asså hahaha :D ah vi är lite sjuka ibland ;)

I tisdags åkte jag till medspråkarna som började 12.15 - 13.45. Sen gick jag , johanna & Zandra in till stan och jag köpte en skitsnygg väska från Nicole på väsklagret i storken. När jag va på väg hem typ 14.45 ringde jobbet och frågade om jag kunde hoppa in och jobba från 16 - 02 så jag ställde upp och de gick bra :) mycke nytt o hålla reda på men man kommer nog in i rutinerna så småningom :) Snacka om att jag va trött när jag kom hem :P

På onsdagen fick jag en flipp idé och ville åka och kolla på allum lite, jag drog med mig emma & söss så åkte vi dit och jag hittade en klänning på Gina för bara 29kr , som hittat! :D sen åkte vi hem , tog lite nörd kort i bilen oså men det hör till en liten road trip tycker jag =) Vi körde hem sussie så åkte jag och emma hem till henne,  jag köpte med mig pittsa till henne oxå, va så jäkla hungrig så jag tog en ciaociao med fläskfilé och ananas, men pucko jag hade glömt att ta utan champinjoner för de är så äckligt , så dom fick ja peta undan :) haha sen löjlade jag mig lite med att sitta i pittsa påsen, haha så fult , ni ska få bild på de ;) jag solade oså hos emma sen åkte jag väl hem vid 00, då åkte jag till donken och hämtade mina pengar från elin :)


Inte så snygg direkt, men vi hade kul som fan :)

Igår frågade emma om jag ville hjälpa henne plocka dubb från hennes vinterdäck, för hennes sommardäck inte är så bra. Så jag ställde upp men faaan va svårt de va, nästan nya vinterdäck så dubben satt ju så in i.. så vi sket i det :) Jannis fixade min data oxå - STOORT TACK! den funkar mycke bättre nu kan jag säga :) Så körde dom hem mig, så kom mikaela en stund och tjöta o lite så :)

JUST DET! - igår beställde jag biljetten till norrtälje !
så den 21 juni åker jag till Johan :) iiih, jag längtar som fan!
 
jag vet, det blev ett jävligt långt inlägg, hoppas ni orkat läsa :)
puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0