fredag ,

hello hello :)
Nu är det fredag igen, sorry att jag inte uppdaterat på hela 3 dagar! :o ;)
men jag har haft lite att göra.

jobbat och sådär, har varit med mikaela i alingsås oxå, hos nichlas. Dom drack o jag körde. Jag körde inte dom eftersom vi va hemma hos nichlas hela tiden men.. haha :) Så va bonnen och jimmy där aswell. Haha jag har skrattat ganska mycket iaf, det brukar jag väl göra annars oxå men..
Men igår va de lugnt, jag jobbade 12-18 sen åkte jag hem o tog de lite lugnt sen åkte jag in till alingsås och plockade upp mikaela utanför nichlas garage, så skulle han jimmy oxå med.. Så åkte vi till nichlas lägenhet så mikaela kunde ladda sin mobil o ringa sitt jobb osv.
Vi drog till maxi en sväng, Mikaela skulle ha ngt, sen tillbaka till garaget där vi satt ett tag o kolla på när bonnen försökte laga sina bromsrör eller vafan de va. Gick inte sådär jättebra så han skulle väl fortsätta idag ellr vad han nu kom fram till. Jag och Mikaela åkte med när nichlas och bonnen skulle äta på bögens (ja de heter så, en korvmoj lite utanför alingsås)och jimmy åkte hem, sen släppte Mikaela av mig vid min bil som stod vid garaget så åkte jag hem :)
Jag kollade lite på tv och smsade med Johan, men jag somnade ganska snart haha :) - jag var väldigt trött!

Jag ska med mami till specsavers idag oxå, hon ska vara där 16.30 o göra synundersökning för nya glasögon ,
jag ska se vad de kostar att få "glas" i solglasögon. Så jag ser superduperbra även om jag har solglasögon ist för de vanliga glasögonen, fattar ni ? - annars får ni fråga :)

Jag jobbar 19-23 ikväll, lite segt men imorrn jobbar jag inte alls :)
och då ska jag vara med Elin :) det var längesen vi gjorde något , men ändring på det nu!
mer säger jag inte nu, de får vara en hemlis änsålänge.
Men oroa er inte! - ni kommer få veta imorgon ;)

Jag har fått en fling för lillasyster nu , - tror de är för att vi lyssnade mycke på dom hos nichlas.
Jag gillar Martins röst iaf , han som sjöng i LOK ni vet ? eller han heter väl Martin ?

måste bara tipsa om en annan låt , Melanie Fiona - monday morning. - den är lite klämmig ;)

Ne nu ska jag gå och göra iordning mig och lite så :)

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende - Mode, Make up och Foto

sv: tack så mycket :D jo det ska jag göra! :)

2010-05-14 @ 19:49:51
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0