:)

Tja, hur står det till med er? - Med mig är de bra, lite ont i nacken & ryggen bara men de är smällar man får ta..
Jag kom nyss hem från jobbet :) jobbade 16-20 idag bara.
Igår efter jag jobbat (10-16) åkte jag hem och tog de lite lugnt , sen åkte jag till emma. Vi kollade på film och tjöta o så solade jag lite :) Det är helt otroligt, jag har inte somnat dom senaste två gångerna jag och emma kollat på film! Jag brukar alltid somna annars :o undra vad som hänt :p hahaha.

Ja nu ikväll händer de väl inte så mycket direkt, ska kolla lite på tv oså hade jag tänkt :)
imorrn blir nog chill oxå , inget jobb eller ngt - skönt :)


Det va denna klänningen jag hittade på Gina för 29kr.
Oså väskan från Nicole , på väsklagret för 199kr.
I like it iaf! :)

Ne nu ska jag kolla på tv, vi hörs imorrn..
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0