<3

Do you come here much ? - I swear I've seen your face before.
Hope you don't see me blush , but I can't help but want you more..
Do you come here much ? - I gotta see your face some more!
 If we ever meet again !

Timbaland – If We Ever Meet Again (Featuring Katy Perry)
Kan man något annat än älska den?

Jag vet att jag kanske är lite efter, jag har hört den förrut oxå.
Men inte 'lyssnat' speciellt mkt på den.

Vet inte hur det blir imorgon nu, blev inget med vår tänkta plan iaf.
Så får väl se vad vi hittar på , hoppas jag är med Elin iaf, för de va ett tag sen
och lilla jag saknar henne :(

jag saknar johan oxå , men de är typ 36 dagar kvar - det går fort !

Nä nu tänkte jag lägga mig o kolla på beck - I guds namn.
Jag äääälskar beckfilmerna :) har alla ! förutom den nya - I stormens öga.
Men den fixar jag snart ;)

hoppas ni sover gott, natti.
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0