jobb jobb jobb

hej allihopa :)
igår skulle jag ju varit ledig, men då ringde jobbet först vid 10.30 och frågade om jag kunde jobba,
vilket jag inte kunde då eftersom jag skulle köra pappa och greja sen med mamma. Sen ringde dom vid 14.30 igen och frågade om jag kunde jobba stängning. Vilket jag va snäll och gjorde, jag började 20-02. De gick bra, men hade aldrig gått om inte Hanna kommit in oxå :) Eftersom jag bara har stängt en gång innan så visste jag ju inte allt man skulle göra. Men vi kom ut till 02 iaf :)
Och idag ringde jobbet och väckte mig 09.20, och frågade om jag kunde jobba till 02 ikväll oxå, (jag jobbar 16-00 ikväll egentligen) men det behövdes inte längre utan dom hade hittat en annan som kunde stanna till 02 :) skönt!

Jag har nyss duschat och nu gör jag iordning mig lite smått, ska se om jag hittar något att äta innan jag åker och jobbar. Tror jag ska ha rast vid 20 så måste äta något innan.. Eller om jag åker tidigare till Vårgårda, jag måste endå köpa P-piller.. Hmm? - äh vi får se hur det blir :)

Jag låg och solade lite i de härliga vädret igår oxå :)
sååå himla härligt de va asså :)
JAG BLIR SÅ GLAD NÄR DET ÄR SOL OCH VARMT UTE :D
och jag bara hoppas det är så uppe i Norrtälje när jag åker dit , över midsommar och allt =)

Ne nu får jag fortsätta göra iordning mig :)
Ha det bra alla!
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0