<3

Idag är det exakt ett år sedan jag tog studenten,
 anna, ida, antonia, sussie & jossä va så fina  :)
jag saknar tiderna vi hade !

Visst jag pratar med er allihopa någon gång ibland,
men jag saknar endå er och allt vi gjorde ihop.
<3

usch igår jobbade jag ju från 16 - 00. Men inte kunde jag sluta kl 00.. Vi hade inte förstängt något när kl va 23, förstänga börjar man göra kl 19! Så det va bara för mig att stanna kvar. Jag , Rasmus & Ronja stannade kvar till 03. Jag kan ju säga att jag va trött när jag kom hem ! Men idag är jag iallafall ledig :D

Har precis duschat nu, eftersom jag vart ute o klippt gräs o grejat hela dagen i stort sett, visserligen vaknade jag inte förän typ 13.20 men endå :P
Ska göra iordning mig lite, sen ringa Mikaela och se om hon ska med till Alingsås och äta mjukglass! ;)
Ska se om Emma och Fendell ska med oxå :)

ha det bra alla
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0