valborg !

Hej där!
Jag jobbade ju som sagt från kl 12.00 - 16.00 och jag kan säga att jag har aldrig haft så mycket att göra på jobbet , det va nog ingen som ville laga mat hemma idag haha.. så sjukt mycket att göra! Och varmt oxå , nästan bastu för fan :P men det gick bra iaf :)

När jag kom hem åt jag två knäckebröd och gick ut o hjälpte mamma i trädgården, vi sådde dill , haha
ingen vila här inte ;) och nu har vi bakat nåra jäkla kakor mamma ville göra, så nu ska jag gå och duscha och göra iordning mig hade jag tänkt =)

ska nog åka till emma sen :) äta lite gott o dom skulle dricka , så får vi väl se vad som händer sen :)
Vet inte om jag ska köra min granne ove till vara eller vart han skulle, men han kommer la in o snackar om de snart så får väl se vilken tid osv.. :)

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0