update!

Så nu har jag städat klart, tänkte åka till Emma en sväng :)
där händer det nästan alltid något, eller så gör jag & Emma så de händer något.
hahah :)
Det som är segt är att nu man kan inte "gena" till Emma längre för dom grejar med bron där,
 så nu måste man åka via Vårgårda.. men de går endå ;)

ska se om jag kan vara lite teknisk sen och bli medlem på youtube
och lägga in lite filmer där , så man kan få upp dom här på bloggen.
Vi får väl se hur det går med det, annars får jag be min tekniska hubbe om hjälp.


Jag & Emma , ute i borås , långfredagen.

Ne nu får jag väl ringa henne och säga att jag kommer :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Emma

Naw sikken fin bild :D <3

2010-05-06 @ 18:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0