trött ,

Nu är jag så illa trött asså..
Jag gick upp vid tio och duschade och gjorde iordning mig och åkte och jobbade från 11.30 - 14.00. Det gick skitbra :)
Jag åkte hem efter jobbet och lagade mat, gjorde chicken nuggets & ris & sötsur sås - mumma! Kollade på topmodel som vanligt när jag åt och efter topmodel åkte jag & mamma till miljöstation och slängde glasburkar osv. När vi kommit hem igen fick vi ett ryck och sågade ner nyponrosen som jag alltid sticker/river mig på när jag klipper gräset, så nu jävlar fick han så han teg hahaha :D
Jag va i extas efter sågningen så vi fortsatte me en annan buske, typ cypress eller vafan den heter, haha :)

Har precis kollat på ' Halv åtta hos mig ' där de åt kladdkaka så, guess what - exakt, de blev jag sugen på nu oxå , meeeeen de orkar inte jag gå upp och göra nu så de får bli en annan dag :)

Imorrn blir det jobb från 12.00 - 16.00 , längsta tiden hittils men de kommer gå fint :)

Just det, jag brände mig på jobbbet idag igen, på lillfingret - ontont. Det är alltid samma hand oxå, de är de som är de konstiga haha :P Ska jobba hela helgen så vi får väl se om jag kommer hem med hela handen i ett ispaket, hahah :D

Ne nu ska jag nog gå upp och prata lite med mami :)

Joo det va ju de Anna sa till mig igår, jag får inte skriva ' xoxo ' - det låter fjortis sa hon hahaha :D
Så jag får väl skriva det riktigt - puss & kram. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0