onsdag ,

Idag har jag kört pappa till sjukhuset i Borås, han skulle vara där kl 15.00 så det blev sovmorgon för min del. Fast Elin ringde och väckte mig runt 09.30 imorses, sen somnade jag om igen och gick upp vid halv tolv någon gång. Pappa skulle till ortopedkliniken eller va de nu heter och få sina nya skor, eftersom han har reumatism så går han inte så jättebra så de skorna hjälper han att gå bättre eller något :)
Vi va hemma igen runt 17.25 och åt lite och sen åkte jag, mamma & pappa in till alingsås, till Blomsterlandet och köpte lite blommor och 5 säckar jord, efter vi lastat in all jord & blommor åkte vi till Willys och handlade lite. Pappa har ju ätit upp mina bärry så fick köpa nya :)
Jag har fått nån fling för Bärry körsbär - den är så jävla god asså! :)
utanför Willys stötte jag på Emma, vi snacka lite bara sen åkte vi hem igen.

Så jag har precis kollat klart på ' Halv åtta hos mig ' ett matlagnings program som är ganska roligt att kolla på faktiskt, fast jag är ju som jag är - gillar att kolla matprogram. Låter som att jag är 40+ typ men whatever haha :) jag tycker det är kul att laga mat, som de flesta som känner mig redan vet, och det står jag för ;) det blir ju gott när jag lagar mat iaf, eller vad säger du Emma ? ;) hahaha :D Jag hade lagat kyckling och ris och currysås en gång så orkade inte hon laga mat så då tog jag med till henne och det tyckte hon nog allt om ;) Jag hörde inga klagomål iaf så :)

Tänkte att jag skulle betala min telefon räkning till Telenor idag oxå. Skönt att den inte blir på mer än 169kr nästa månad, jag har ju i mitt comviq nummer nu så. Måste kolla upp biljetten till Norrtälje oxå, hur jag ska betala den, om man måste ha ett bankkort där siffrorna sticker ut eller hur man gör.. Ah får kolla de sen :)

Imorgon ska jag jobba 11.30 - 14.00 skönt att de inte är så länge. På fredag blir det 4 timmars jobb, 12.00 - 16.00 tror jag det var :) Gott med pengar iaf :)

Just det här kommer bliderna på mitt namn på persiska & thailändska som jag lova er igår :)

' Kristin ' på persiska.


' Kristin Abrahamsson ' på thailändska

Hoppas ni ser någorlunda, thailändskan är ju skriven med blyerts så kanske lite svårt att se..
Ne nu ska jag kolla runt lite på Facebook & lite så  :)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0